19 Mart 2013 Salı

Electronic Arts'ın CEO'su İstifa Etti

,


    Yeni nesil konsolların çıkışına az bir süre kala Electronic Arts cephesinden sarsıcı bir haber geldi. Electronic Arts'ın CEO'su John Riccitiello, görevinden istifa etti.
    EA'in ilerleyen dönemdeki planlarını yakından etkileyecek olan bu değişiklik firmanın resmi sitesinde, yönetim kurulu başkanı ve eski CEO Larry Probst tarafından açıklandı. Probst'un belirttiklerine göre Riccitiello görevinden 30 Mart tarihinde ayrılacak. 2007 senesinden beri EA'de CEO olarak görev yapan Riccitiello, 30 Mart'tan sonra firmadaki işine yönetim kurulunda devam edecek.
    Yaptığı açıklamalarda John Riccitiello, "Electronic Arts, yetenekli çalışanlarıyla birlikte gerçekten sıradışı bir firma olmayı başardı. Böyle bir firmada CEO olarak görev almak benim için de bir onurdu. Altı sene içerisinde bu firmada yaptıklarımdan dolayı gurur duyuyorum. EA'in geleceğinin ve firma için yeni nesil dönemin olumlu geçeceğini düşünüyorum." sözlerine yer verdi.
    EA'in yeni CEO'su şu an belli olmasa da, söylentilerde firmada COO olarak görev yapan Peter Moore'un adı geçiyor. Bakalım 30 Mart'tan sonra firmada neler yaşanacak?


0 yorum to “Electronic Arts'ın CEO'su İstifa Etti ”

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı